Op verzoek van een aantal klanten ben ik eerder dit jaar ook vastgoedbeheer aan gaan bieden. De dienstverlening is allesomvattend van het ophalen en inscannen van post tot de verhuur voor korte en lange termijn voor eigenaren die tijdelijk of voor langere termijnen in het buitenland verblijven.

Transparantie, beschikbaarheid en zorgvuldigheid staan centraal in ons vastgoedbeheer. Om onze klanten zo goed mogelijk te bedienen en om onze capaciteit te vergroten heb ik daarvoor Elina Gabrane vast in dienst genomen.

Elina is in April 2018 bij DeVink Estates begonnen als verhuuragent en heeft sindsdien ook veel ondersteuning en toegevoegde waarde geleverd aan de relocatie en vastgoedconsultancy dienstverlening van DeVink Estates. Elinas wens was echter om full-time als vastgoedbeheerster aan de slag te gaan daar waar haar persoonlijkheid en vaardigheden het best van pas komen. De recensies van zowel onze klanten (de huiseigenaren) als de gasten (de huurders) bevestigen haar enorme inzet. https://nl.airbnb.com/users/show/192834955 en  https://www.devinkestates.com/real-estate/property-management/

Mocht u behoefte hebben aan een vastgoedbeheerder dan komen we graag langs om op maat een plan van aanpak te maken. Indien u wenst uw vastgoed (tijdelijk) te verhuren maken we prognoses van verwachte huurinkomsten en staan wij u bij met de aanvraag van eventuele vergunningen en het opstellen van geschikte huisregels en boekingsprocedures om gewenste huurders te vinden.

Informatieavond vastgoedbeheer in 2e week van November

Wij zijn van plan om een informatieavond in te plannen in de 2e week van November. We willen dit event gebruiken om onze kennis over vastgoedbeheer en de Maltese huurmarkt (en meer specifiek het segment toeristen accommodatie en boekingen) te delen en zijn wij enorm geïnteresseerd in uw feedback en wensen betreffende vastgoedbeheer. Met uw toevoegingen kunnen wij onze dienstverlening optimaal aanpassen. 

Neem aub contact op mocht u interesse hebben. info@devinkestates.com of bel +356 79471194